google-site-verification=EqkihtEBydHjlw2lHtE03eeo_UzSpFTm4LN7vJ6xo8U

لوله بازکنی گیلاوند شرکت لوله بازکنی ۲۴ افتخار دارد با سال‌ها تجربه در زمینه کلیه خدمات مربوط به لوله بازکنی  در منطقه گیلاوند می‌شود، جهت خدمات لوله بازکنی شبانه روزی گیلاوند در کنار اهالی محترم و ساکن در این مناطق خواهد بود. ما به همراه تیمی از کارشناسان با تجربه به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در خدمت شما عزیزان هستیم.

ما آماده ارائه صفر تا ۱۰۰ خدمات لوله بازکنی گیلاند در کلیه مناطق و محله‌های منتهی به این مناطق در گیلاوند هستیم، از جمله خدمات لوله بازکنی گیلاوند لوله‌های آشپزخانه، رفع گرفتگی لوله‌های توالت فرنگی و ایرانی، گرفتگی لوله روشویی، لوله‌های اصلی رایز، لوله‌های کف‌شور پارکینگ، ناودان و لوله کف‌شور پشت بام، برطرف کرن گرفتگی کف‌شور حمام، انواع لوله‌های فاضلاب با جنس‌های مختلف مانند مس، سیمان، پلیکا، پلی اتیلن، فلز و غیره

ما کلیه خدمات مورد نیاز شما عزیزان را بعد از بررسی دقیق بوسیله متخصصین مجرب و با تجربه به همراه تجهیزات مناسب و در کمترین زمان ارائه می‌دهیم. در صورت بروز هرگونه مشکل در لوله‌های فاضلاب در هر نقطه از منزل و ساختمان‌های اداری با ما در تماس باشید و از خدمات ما در سریع‌ترین زمان برخوردار گردید.

لوله بازکنی درگیلاوند شبانه روزی فوری

بروز مشکل در لوله‌های فاضلاب در هر زمان و مکانی و حتی ایام تعطیل ممکن است. در صورت بروز هرگونه مشکل در نقاط مختلف ساختمان شما عزیزان ساکن در تمام مناطق گیلاونددماوند می‌توانید با شرکت لوله بازکنی گیلاوند ۲۴ در تماس باشید. و جهت رفع مشکل پیش آمده از ما تقاضای اعزام نیرو به محل مورد نظر را داشته باشید. متخصصین ما در کمترین زمان و با امکانات و تجهیزات لازم در هر نقطه از محله‌های گیلاوند به صورت شبانه‌روزی و فوری در کنار شما خواهند بود.

خدمات لوله بازکنی در گیلاوند

خدمات لوله بازکنی ۲۴گیلاوند ساعته شرکت لوله بازکنی ۲۴ شامل موارد زیر می‌باشد:

  • رفع گرفتگی لوله‌های سیفون توالت فرنگی و ایرانی
  • خارج کردن اشیاء از چاه فاضلاب و لوله
  • تشخیص ترکیدگی و نشت‌یابی لوله
  • رفع گرفتگی سینک ظرفشویی
  • باز کردن کف‌شور آشپزخانه و حمام
  • رفع گرفتگی لوله‌های چدنی
  • باز کردن کف‌شور پشت بام
  • برطرف کردن گرفتگی کف‌شور پارکینگ
  • رفع گرفتگی‌های سخت
  • برطرف کردن گرفتگی لوله‌های اصلی و رایزر
  • و … .

ما به صورت شبانه‌روزی و در ایام تعطیلات عمومی، آماده ارائه فوری کلیه خدمات به شما عزیزان و اهالی محترم در گیلاوند خواهیم بود.

 

لوله بازکنی گیلاوند با ابزارآلات پیشرفته

خدمات لوله بازکنی گیلاوند بوسیله دستگاه‌های مختلف و روش‌های مختلفی اجرا می‌شود، تعیین تجهیزات مناسب جهت انجام کار لوله بازکنی در دماوند بعد از بررسی دقیق علت گرفتگی ، محل گرفتگی و شدت آن انتخاب و بکار گرفته می‌شود. دستگاه‌ها و تجهیزات لوله بازکنی شامل این موارد می‌شوند:

  1. فنرزن برقی
  2. تراکم هوا
  3. پمپ لوله بازکنی
  4. پمپ ساکشن

در بیشتر موارد جهت رفع انواع گرفتگی‌ها، با درجات مختلف دستگاه فنرزن برقی که توسط یک ژنراتور برق فعال می‌شود بسیار کاربرد دارد. و علت این است، که فنرزن برقی به دلیل قدرت بالا قادر به برطرف کردن انواع گرفتگی از جمله گیرکردن اشیا در لوله و وجود رسوبات مختلف از جمله رسوبات چربی و وجود مواد زائد ساختمانی مانند: سیمان، گچ و آجر است. و نیاز به کندن محل مورد نظر نیست. روش‌ها و دستگاه‌های دیگر در موارد خاص که دستگاه فنررزن کارایی ندارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند زمانی که شئی ارزشمند به درون چاه سقوط کرده و باید از چاه خارج شود، که از دستگاه ساکشن که به روش مکنده کار می‌کند استفاده می‌شود.

لوله بازکن گیلاوند با دستگاه ژنراتور و فنر برقی 

دستگاه لوله بازکنی ژنراتور و فنر برقی ابزاری مناسب برای باز کردن گرفتگی‌های سخت لوله فاضلاب است. دستگاه لوله بازکنی ژنراتور و فنر برقی با ساختار مناسب خود ، کار لوله بازکنی گیلاوند را بسیار آسان تر کرده و دیگر هیچ نیازی به استفاده از لوله بازکن های شیمیایی و کنده کاری کاری نیست.

گرفتگی معمولی لوله های فاضلاب معمولا با افتادن اشیا یا دستمال کاغذی، چربی و رسوبات می باشد که این چنین گرفتگی ها با فنر برقی انجام می شود. اما گاها پیش می آید که مسیر لوله با شن و ماسه، سیمان، قیر، دوغاب و رسوب گرفتگی شدید مسدود شده است در چنین مواقع مشکل گرفتگی لوله با سه نظام دستگاه در کمترین زمان ممکن رفع می شود.

علت استفاده از دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی، انعطاف‌پذیر بودن آن است دستگاه لوله بازکنی گیلاوند فواید زیادی دارد که برخی از آن ها به عبارت زیر می باشد :

  • کوچک و قابل حمل
  • استفاده از برق شهری
  • باز کننده گرفتگی‌های سخت
  • فنر بلند برای لوله‌های طولانی
  • سرعت عمل در باز کردن گرفتگی

 

لوله بازکنی گیلاوند با دستگاه پمپ تراکم هوا

دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا برای باز کردن هر نوع گرفتگی لوله استفاده نمی شود به طور مثال اگر سیفون لوله به طوری باشد که فنر لوله بازکنی داخل لوله نرود یا شیئ سفت مسیر لوله را مسدود کرده باشد نیاز به پمپ تراکم هوا می باشد تا با فشار زیاد هوا مشکل گرفتگی لوله را رفع نماید. لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا نیاز به تجربه بالای لوله بازکن دارد تا مشکل را بدون کثیف کاری رفع نماید.

  • دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا به سادگی گرفتگی لوله های فاضلاب منزل را باز می نماید.
  • این دستگاه با کمک فشار درون مخزن خود این تراکم را ایجاد می نماید.
  • هنگام استفاده از این دستگاه هوای پر فشار درون لوله ها رها می شود.
  • رها شدن هوای درون پمپ تراکم باعث ایجاد صدای بلندی می شود.
  • هر نوع گرفتگی با استفاده از این دستگاه به سادگی و تنها در چند دقیقه باز می شود.

توجه نمایید که همانطور که گفته شد برای رفع گرفتگی لوله هایی که در اثر وجود سیمان و یا سنگ گرفته شده اند از این دستگاه پمپ تراکم هوا استفاده نمی شود. این کار باعث ایجاد گرفتگی در محل های دیگر لوله ها می شود. در این زمان بهتر است که از روش دستگاه ژنراتور و فنر برقی برای این کار استفاده نمایید.

لوله بازکنی گیلاوند با فنر های تمیز

تمامی لوله بازکن های شرکت لوله بازکنی ۲۴ موظف هستند بهداشت و نظافت را رعایت نمایند. همچنین لوله بازکن های این مجموعه هنگام ورود به منزل مشتری و حین انجام کار از ماسک استفاده می کنند و تمامی مراحل کار بدون کثیف کاری انجام می شود. علاوه بر این تمامی فنرها تمیز و شسته شده هستند.

استفاده از فنر ها در منزل مشتری برای رفع گرفتگی لوله ها بر این مبنا می باشد که از فنری که برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده شده از آن فنر برای رفع گرفتگی لوله های قسمت آشپزخانه آزآن فنر استفاده نمی شود. رفع گرفتگی هریک از لوله های ساختمان با فنر مخصوص همان لوله انجام می شود.

فنر زنی لوله فاضلاب گیلاوند بدون کثیف کاری

خدمات فنر زنی لوله فاضلاب گیلاوند بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری و بدون معطلی وقت به صورت اساسی در کمترین زمان ممکن انجام می شود. خدمات فنر زدن لوله فاصلاب در تهرانپارس شامل:

فنر زدن لوله فاضلاب سرویس توالت ایرانی ، فنر زدن لوله فاضلاب سرویس توالت فرنگی ، فنر زدن لوله فاضلاب حمام ، فنر زدن لوله فاضلاب آشپزخانه ، فنر زدن لوله کفشور آشپزخانه ، فنر زدن لوله زیر سینک ظرفشویی ، فنر زدن لوله لباسشویی ، فنر زدن لوله تراس (بالکن پاسیو) ، فنر زدن لوله پشت بام (ناودان) ، فنر زدن لوله پارکینگ ، فنر زدن لوله حیاط خلوت ، فنر زدن لوله فاضلاب شهری و اگو.

 

لوله بازکنی گیلاوند شبانه روزی و فوری بصورت ۱۰۰% تضمینی با قیمت مناسب توسط سرویسکار حرفه ای و دستگاه پیشرفته بدون تخریب و بدون کثیف کاری انجام می شود.

رفع گرفتگی لوله‌های منازل، اداره‌ها و گرفتگی سینک‌های ظرفشویی. روشویی.حمام .توالت ایرانی وفرنگی هم از خدمات مهمی است که متخصصین لوله بازکنی گیلاوند ارائه می‌دهند. تخلیه و رفع گرفتگی چاه‌های فاضلاب، آشپزخانه و حمام هم از خدماتی هستش که متخصصان به کمک دستگاه لوله بازکنی ارائه می‌دهند.

بهترین لوله بازکن گیلاوند

  • باز کردن گرفتگی توالت، آشپزخانه، حمام، پارکینگ، تراس، بالکن، پاسیو، حیاط، پشت بام، ناودان و …
  • تخلیه چاه
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • رفع گرفتگی لوله با دستگاه های پیشرفته
  • انجام کار با رعایت بهداشت، بدون تخریب و با کمترین میزان کثیفی در محیط
  • ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و بدون تعطیلی
  • اعزام سرویسکار لوله بازکن مجرب در کوتاه ترین زمان ممکن
  • استفاده از دستگاه های لوله بازکنی پیشرفته و مدرن
  • قیمت لوله بازکنی مناسب

 

برای دریافت خدمات لوله بازکنی گیلاوند، کافی است با شماره ۰۹۳۵۹۰۴۰۸۹۹ تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار به شما اعزام شود.

لوله بازکنی بافنردر گیلاوند

فنر زدن لوله فاضلاب چیست؟

لوله فاضلاب در معرض گرفتگی توسط اجسام خارجی، چربی ها، مو و پسماند مواد غذایی قرار دارد. وقتی با گرفتگی لوله ها مواجه می شویم، ابتدا به سراغ روش های خانگی رفع گرفتگی لوله می رویم. شیوه هایی از قبیل تلمبه زنی، ریختن آب جوش در لوله، خالی کردن مقداری جوش شیرین و نمک به داخل چاه فاضلاب و حتی بازکننده های شیمیایی لوله فاضلاب.

اما وقتی میزان گرفتگی لوله زیاد باشد و حجم زیادی از رسوبات، لجن و جرم در داخل لوله بر روی هم انباشته شده باشند، دیگر نمی توان با روش های خانگی مرسوم لوله را بازکرد. در چنین شرایطی فنر زدن لوله فاضلاب بهترین راه حل برای رفع گرفتگی لوله و چاه فاضلاب است.

فنر زنی لوله فاضلاب به دو شیوه فنر دستی و فنر متصل به دریل انجام می شود. معمولاً در گرفتگی های سطحی از فنر دستی و برای باز کردن لوله فاضلاب با گرفتگی زیاد از فنر لوله بازکنی برقی یا همان فنر متصل به دریل استفاده می شود.

فنر زدن لوله فاضلاب بیشتر مواقع برای رفع گرفتگی در لوله های فاضلاب منتهی به حمام، سرویس بهداشتی و سینک ظرفشویی اجرا می شود. چون این قسمت ها در معرض گرفتگی در اثر جرم، آلودگی حاصل از ظروف، چربی مواد شوینده در حمام و مواد فاضلابی توالت هستند. در ادامه شما را با طریقه فنر زدن لوله فاضلاب در دو شیوه دستی و برقی آشنا می کنیم.

لوله بازکنی شبانه روزی گیلاوند

شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره های ارتباطی ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید. نکته ای مهم در مورد خدمات ما این است که شما بهترین خدمات را با قیمت پایین تر از شرکت های دیگر دریافت خواهید کرد. این قیمت نه برای این است که ما خدمات کم تری از شرکت های دیگر به شما ارائه خواهیم داد بلکه برای این است که ما هزینه اضافه ای بابت خدمات خود مانند بسیاری از شرکت های دیگر دریافت خواهیم نمی کنیم.لوله بازکنی گیلاوند فراموش نکنید تخلیه چاه یکی از خدمات تخصصی است که فقط باید از افراد خبره آن را انجام دهند پس در صورت بروز مشکل حتما با خدمات تاسیسات گیلاوند تماس حاصل کنید تا بهترین خدمات را با کم ترین قیمت دریافت کنید.

لوله بازکنی با دستگاه درگیلاوند

معرفی انواع دستگاه لوله بازکنی

عمدتا برای رفع گرفتگی لوله‌ها و فاضلاب خانگی یا اداری از تجهیزات لوله بازکنی استفاده می‌شود. اما از آنجایی که تعداد دستگاه‌های ساخته شده در این حوزه زیاد است و نمی ‌توان برای همه گرفتگی‌ها از یک دستگاه لوله بازکن استفاده کرد، متخصص حاضر در محل، یکی از این دستگاه‌ها را که مناسب‌تر است انتخاب می نماید. از معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین وسایل لوله بازکنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی در گیلاوند

رفع گرفتگی توالت فرنگی با  روش تضمینی و آسان درگیلاوند

برای رفع گرفتگی توالت فرنگی در منزل باید به این موضوع توجه داشته باشید که میزان گرفتگی در حال حاضر چقدر می باشد.

اگر گرفتگی توالت شدید می باشد باید حتما به یک لوله بازکن ماهر زنگ بزنید. برای این کار فقط کافی است به سایت های خدماتی مثل سایت لوله بازکنی گیلاوند مراجعه کنید تا از خدمات لوله بازکنی درگیلاوند بهره مند شوید.  نزدیکترین و ماهرترین لوله بازکن های شهرستان گیلاوند در نزدیکی منزلتان را به شما معرفی می کند.

بازکردن سینگ ظرفشویی درگیلاوند

باز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی برای بسیاری از افراد چالش های زیادی را به همراه دارد. متاسفانه در اغلب مواقع به دلیل ورود مقدار زیاد تکه های باقی مانده مواد غذایی به داخل چاه، سینک ظرفشویی به شدت دچار گرفتگی میشود. با گرفتگی سینک آب از ظرفشویی پایین نمی رود و ممکن است فاضلاب از کفشور نیز بالا بزند. در ادامه چند راهکار ساده برای رفع این مشکل ارائه خواهیم داد.

روش های خانگی لوله بازکنی گیلاوند

تخلیه چاه سیپتینگ گیلاوند

نصب شیرآلات گیلاوند

  • نصب شیرآلات توالت ایرانی و توالت فرنگی
  • شیر حمام
  • نصب شیر روشویی
  • نصب شیرهای سینک متحرک
  • نصب شیر روشویی
  • طریقه نصب فلاش تانک
  • نصب شیر پرکن توالت فرنگی

لوله کشی گیلاوند

لوله‌کشی با هدف عبور سیالات در ساختمان صورت می‌گیرد که شامل آب و فاضلاب می‌شود.

لوله‌کشی، اعم از اینکه برای انتقال آب باشد یا برای خارج کردن فاضلاب از بنا، به دو روش «روکار» و «توکار» اجرا می‌شود. در ادامه با این دو روش آشنا می‌شویم.

البته لوله کشی‌های مربوط به آب و فاضلاب تفاوت‌هایی بنیادین دارند هر کدام نیاز به تخصصی ویژه دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه به تفصیل به‌صورت جداگانه به لوله‌کشی‌های آب و فاضلاب خواهیم پرداخت.

قیمت وهزینه لوله بازکنی درگیلاوند

ما در شرکت خدمات فنی وتاسیساتی  همه تلاش خود را به کار برده ایم تا با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته لوله بازکنی، انواع فنر لوله بازکنی بهترین خدمات را به همشهریان گیلاوند ارائه دهیم و در عین حال جانب انصاف و کسب روزی حلال را نیز رعایت نماییم.  به همین منظور کلیه سرویس کاران این شرکت نسبت به اخذ دستمزد خدمات، توجیه شده اند و شعار ما همواره بر این بوده است که منصفانه ترین و ارزان ترین قیمت لوله بازکنی گیلاوند را داریم قیمت.

قیمت وهزینه بستگی به کار وزمان کاربستگی دارد

  • متراژ لوله‌ها
  • سختی کار (میزان گرفتی)
  • مکان گرفتگی (توالت، حمام، پارکینگ)
  • نوع استفاده از دستگاه جهت بازکردن لوله
  • چه زمانی در شبانه روز باشد.
تماس باما09359040899شبانه روزی